NÅR BESTILLING AF TEAMTØJ SKAL VÆRE EN LEG

NÅR BESTILLING AF TEAMTØJ SKAL VÆRE EN LEG

Den indeværende sæson er på vej mod sin afslutning og forberedelserne til den kommende sæson 2020 skal så småt indledes.
De fleste klubber og virksomheder ved allerede, at de til den kommende sæson skal have nyt specialdesignet teamtøj, men selve bestillingsprocessen er for de fleste oftest en udfordring.
Vores nye TEAM SERVICE bestillingssystem gør det let og enkelt for Jer og Jeres ryttere at bestille Jeres nye Marcello Bergamo Teamtøj.
 

Vi fremsender bestillingslink til Jeres administrator, som videresender dette til klubbens/virksomhedens ryttere.
Her præsenteres rytterne for det nye design, samt fuld information omkring bestilling, herunder priser, bestillingsfrist, forventet levering mv.
Hermed sikrer I, at alle har den fornødne information.

[open_gallery]




[close_gallery]

Rytterne kan nu i ro og mag bestille varer fra den kollektion I har udvalgt.
I slipper for at skulle indsamle bestillinger via mail, telefon eller sms.

 

Når alle produkter er udvalgt og lagt i indkøbskurven, indtastes faktureringsadresse.
Ordren leveres samlet til klubben og kan herefter fordeles til hver enkelt rytter.

 

Den enkelte rytter betaler sin ordre online med kreditkort.
Herefter sættes produktionen af tøjet i gang på vores fabrik i Castano Primo ved Milano.

Rytterne modtager løbende information omkring deres ordrestatus, herunder færdigproduktion, afsendelse og levering.

Sådan har vi gjort bestilling af Jeres nye Marcello Bergamo teamtøj enkelt og overskueligt for Jer, så I undgår unødig administration og håndtering.