Sådan bestiller du

Teamservice

TEAM SERVICE er vores online ordremodul, som gør processen omkring bestilling og levering af teamtøj lettere for Jer.

Vi giver Jer muligheden for at indsamle ordre, modtage betaling og ikke mindst håndtere leveringen af tøjet direkte ud til den enkelte rytter.

Læs mere omkring TEAM SERVICE.

SÅDAN BESTILLER du

1 - KONTAKT OS

Kontakt os for at høre mere om priser og designmuligheder.

2 - DESIGN

I giver os information om, hvilke ideer I har til designet og fremsender logoer i vektor-format (.ai, .eps eller .pdf).

3 - FIT-KIT

Sideløbende med designprocessen modtager i et FIT-KIT til bestemmelse af størrelser.

4 - BESTIL

I afgiver Jeres endelige ordre i vores TEAM SERVICE ordremodul. Om I ønsker ordren leveret samlet eller ud til hvert enkelt medlem/ansat, så håndteres dette via TEAM SERVICE ordremodulet.

5 - GODKENDELSE

I modtager foreløbig ordrebekræftelse med indikation af forudbetalingen. Når designet er godkendt og forudbetaling modtaget, sættes ordren i produktion i Italien.

6 - LEVERING

Leveringstiden er 50 - 70 dage (afhængigt af periode/ordretype).

MINIMUM VED BESTILLING AF TEAMTØJ


NY ORDRE:

  • Min. 10 stk pr. varenummer
  • Min. 20 stk. totalt (evt. 10 korte trøjer og 10 bukser).
  • Min. 10 stk pr. varenummer ved tilbehørsvarer (dog undtaget sommerkasketter (100 stk.) og teamstrømper (100 stk.)) 
  • Aerosuits og TT-dragter kan bestilles ned til 5 stk.

GENBESTILLING:

  • Min. 5 stk pr. varenummer
  • Min. 10 stk pr. varenummer ved tilbehørsvarer (dog undtaget sommerkasketter (100 stk.) og teamstrømper (100 stk.)) 
  • Aerosuits og TT-dragter kan bestilles ned til 5 stk.